aBaNg FZ (1) aBaNg gEn2 (3) aBaNg yAmAhA (6) aCaRa (17) aGaMa (7) aKtiViTi (69) anakBUAH (5) aRtIs (5) bEbAs (9) berangan (4) birtHdAy (5) bISNeS (2) bUdAk2 (5) cEmmAh (71) contest (9) dAPUr (4) eMoSi (68) fAiQ (13) fAMiLy (26) fArIsHa (6) fArOuQ (23) GeDiK2 QuIz (6) GiVeAwAy. (7) haiwantomeii (5) harta benda (1) hartabenda (1) hijau (3) homesweethome (35) husband (21) i love green (4) jalan2 (17) KaRtUn (8) KeRjA (7) kOlEkSi (12) LAngKAWI (6) LiRiK (15) mAkAn (39) makanan (12) mancing (2) mEnu (2) mErEpEk (26) MiMpi (5) MoViE (1) MY LOVE (21) NaiLa (5) NeGeRi (1) pOkOk (2) POU (1) rumahsewa (1) sErAm (5) susunAtur (1) tEmAN (23) teratak kami (1) tUdUnG (2) tUmBuHaN (8) tuPPerWaRE (3) tUxEdO (5) viDeO (13) wArKaH (3) wordless wednesday (5)

Tuesday, July 16, 2013

Selamat ulang tahun perkahwenan ke-2

Assalamualaikum♥

Pejam celik pejam celik dah dua tahun kami kawen...ngaaa...baby tarak lagi...macam-macam usaha dah nak tambah ahli keluarga tapi kita merancang Tuhan yang menentukan..

Macam-macam mana pun rezeki kami tetap ada ke tempat lain..alhamdulillah..mungkin rezeki anak lewat sikit sebab Allah nak bagi kami n husband stabil dulu...sedapkan hati wuu

senyum!!!nakmo sedih2..


Tahun nih kami tak la celebrate sangat anniversary nih...macam tahun lepas siap pegi sungai congkak tau potong kek kat sano...
kek tahun ni


Tahun nih potong kek kat rumah aje...lepas husband balik terawih tadi dia mintak potong kek!!

Takde ape yang istimewa sangatlah...takde hadiah, takde percutian idaman...kan bulan puasa, tak perlulah nak bercuti sangat...hehe

Oklah tuh je nak cerita...happy anniversary abang..semoga tak stress sangat dapat bini macam ayang!!!ngeee



End

No comments: